Зворотній дзвінок
Кошик покупок
  • Ваш кошик порожній!

ГАРАНТІЯ-ОБМІН-ПОВЕРНЕННЯ

    Наша компанія є виробником чоловічого взуття нестандартних розмірів. У нас ви можете купити взуття від 46 до 50 розміру. Працює інтернет-магазин "BigBoss" відповідно до закону "Про захист прав споживачів".

    Багато покупців не можуть визначитися зі своїм розміром, тому бояться купувати взуття в інтернет магазинах. Напишіть про проблему менеджеру і він відправить вам дві пари взуття на вибір різних розмірів.

    Ви можете відвідати фізичний магазин взуття "BigBoss". Тут ви знайдете високоякісну продукцію на будь-який смак і вік. Вас чекають більше 200 моделей і з кожним сезоном асортимент магазину збільшується.

    Незважаючи на те, що виробник гарантує високу якість, фабричний брак не виключений. На взуття з шкіряним верхом передбачена гарантія - 30 днів. Гарантійний період необхідний в разі виявлення фабричних недоліків.

    Гарантійний період - це певний проміжок часу протягом якого покупець може здійснити заміну взуття або віддати її на безкоштовний ремонт продавцю. Це властиво для тих товарів, які мають суттєві недоліки з вини виробника.

    Якщо товару для заміни немає на складі і він не підлягає ремонту, то покупець може вибрати будь-який інший товар в магазині або повернути свої кошти.

    Гарантійний термін починає працювати з моменту покупки взуття в інтернет-магазині або з дня сезону. Якщо ви купили взуття не в сезон, то гарантійний термін почне діяти з дати початку наступного сезону.

  • У зимовий період - з 15.11 по 15.03
  • У літній сезон - з 15.05 по 15.09
  • У період весняного - осіннього сезону - з 15.09 по 15.11; з 15.03 по 15.05
  • повна комплектація товару;
  • зберегти товарний вигляд (якщо ви виявили шлюб не варто носити і експлуатувати взуття, а також намагатися усувати дефект самостійно).

    Покупець повинен звернутися в той магазин, де був придбаний товар. Необхідно зберегти упаковку товару, чек про оплату. Взуття має бути сухою, чистою, без пошкоджень з вини покупця.

    Якщо товар був придбаний в інтернет-магазині "BigBoss", то при виявленні фабричних недоліків протягом гарантійного терміну, необхідно написати лист на електронну адресу obuvbigboss@gmail.com Прикріпити до листа фотографію дефекту.

    При виявленні дефекту з вини виробника у встановлений гарантійні період, продавець зобов'язаний прийняти товар не відповідає якості. Магазин працює згідно з Законом України "Про захист прав споживачів" (ст.8).

    Купуючи товар у фірмовому магазині "BigBoss" покупець автоматично погоджується з рекомендаціями щодо умов експлуатації взуття та догляду за нею. Гарантійні зобов'язання обнуляют в разі невиконання та порушення правил. Неправильні умови експлуатації чоловічого взуття, приведуть до втрати права на гарантійний продавця перед покупцем. Гарантійний випадок завжди на боці покупця, якщо він виконав перераховані гарантійні зобов'язання.

    Що необхідно знати про повернення та обмін товару.

    Дорогі покупці! Наш магазин "BigBoss" докладає всіх зусиль для того, щоб кожен придбаний у нас товар Вас радував. Ви без труднощів можете повернути або обміняти товар не відповідає якості.

    Куплене взуття в інтернет-магазині на сайті bigboss-shoes.com.ua ви можете обміняти або повернути протягом - 14 днів не рахуючи дня покупки. Всі умови дотримані регламентом Закону України «Про внесення змін до Закону України« Про захист прав споживачів »(No3161-IV від 01.12.2005 р) Документ викладено в новій редакції Закон України« Про захист прав споживачів »(No3682-XII від 15.12. 1993 г.).

    Розглянемо умови на повернення і обмін товару в нашому магазині:

    Для повернення і обміну товару насамперед зв'яжіться з менеджером магазину. Він оформить заявку на повернення або обмін. Здійснити повернення або обмін можна за допомогою "Нової пошти" або самостійно приїхати в пункт самовивозу в місто Харків.


    Увага! Обмін і повернення товару здійснюється за рахунок покупця. Винятком можуть стати лише товари неналежної якості.

    Якщо покупець порушить умови, то наступні товари він зможе купити тільки по передоплаті.


    Часті питання від наших покупців:

    - Чи можу я обміняти товар якщо не підійшов розмір?

    Інтернет-магазин дає можливість своїм клієнтам обміняти взуття на іншу пару взуття, яка представлена ​​в каталозі.

    - Як швидко магазин здійснює повернення або обмін товару в разі вибракування?

    Найбільший термін повернення і обміну товару - 3 робочих дня з моменту прийняття заявки.

    - Чия сторона оплачує транспортні витрати за обмін або повернення товару?

    Якщо товар виявився неналежної якості, то транспортні витрати оплачує продавець. В інших випадках всі витрати компенсує покупець.